Cum Comand?

Personalizarea modelului

  • Alegeti modelul de invitatie preferat.
  • Selectati culoarea dorita.
  • Selectati dimensiunea invitatiei.
  • Selectati cartonul dorit. Atentie: pretul invitatiei se modifica in functie de cartonul ales (simplu sau texturat)!
  • Introduceti cantitatea de invitatii dorita.
  • Apasati butonul rosu "ADAUGA IN COS".

 

Continuare comanda

Odata ajuns in cosul de cumparaturi, puteti vizualiza detaliile comenzii dumneavoastra.

  • Pentru a completa comanda cu alte produse si accesorii, apasati butonul "CONTINUA CUMPARATURILE".
  • Pentru a finaliza comanda, apasati butonul rosu "CONTINUARE CATRE FINALIZARE COMANDA".
  • Selectati una din cele doua metode de finalizare comanda: inregistrarea unui cont nou sau finalizarea comenzii fara inregistrare, apoi apasati pe butonul "CONTINUA".
  • Completati informatiile de facturare. Atentie: campurile in dreptul carora apare simbolul "*" sunt obligatorii!
  • Dupa completarea informatiilor, apasati butonul "CONTINUA".

 

Finalizare comanda

  • In campul " METODA DE LIVRARE" se va afisa costul transportului. Atentie: acest cost nu se va lua in considerare daca veti dori sa ridicati comanda de la sediul nostru din Timisoara!

Apasati butonul "CONTINUA".

  • Selectati modalitatea de plata: cash sau card si apasati pe butonul "CONTINUA".  Veti putea vizualiza rezumatul comenzii.
  • La punctul 6, TEXT COMANDA, puteti adauga textul care doriti sa apara pe invitatii sau lasati necompletat. Noi va vom contacta dupa plasarea comenzii daca avem nevoie de informatii suplimentare. Pentru textul meniurilor, panourilor si a altor printuri va vom contacta noi deoarece in aceasta rubrica textul nu isi pastreaza formatul.
  • Pentru editarea cosului de cumparaturi, apasati pe textul "Editeaza cosul" din partea stanga jos a rezumatului comenzii.
  • Pentru plasarea comenzii, apasati pe butonul rosu "PLASEAZA COMANDA".

Va multumim! Comanda dumneavoastra a fost inregistrata. Veti primi un e-mail de confirmare cu detaliile comenzii si variante ajutatoare pentru textul invitatiei.

Procesarea comenzii

In cazul in care vom avea nevoie de informatii suplimentare (text, poza etc.) va vom contacta pe e-mail pentru ele.

Urmatorul pas este realizarea unei simulari electronice pentru verificare. Clientul este responsabil de corectitudinea si acuratetea textului invitatiei, de aceea va rugam sa verificati cu atentie textul.

Dupa ce primim bunul de tipar, dureaza aproximativ doua zile pâna primiti produsul final.

Perioada de finalizare a comenzii difera in functie de produsul comandat:

  • Invitatii de nunta - cel mult 2 saptamani
  • Invitatii de botez - o saptamana
  • Invitatii in regim de urgenta (presupune o taxa de urgenta de 150 lei) - 2 zile lucratoare
  • Modele noi cu grafica personalizata - 2 saptamani
  • Printuri pentru eveniment (meniuri, panouri, numere de masa, plicuri de bani etc.) - cel mult o saptamana
  • Felicitari - 2 zile lucratoare
  • Tablouri - 2 zile lucratoare
  • Print digital - 2 zile lucratoare

*Perioada de finalizare include realizarea simularii, printarea si livrarea comenzii. Aceasta se calculeaza din momentul in care avem toate informatiile.

Comenzi minime

Pentru produsele ce necesita personalizare, e nevoie de un numar minim de comanda:

  • Invitatii de nunta: 24 buc
  • Invitatii de botez: 15 buc
  • Invitatii de petreceri: 12 buc
  • Meniuri: 6 buc
  • Plicuri de bani: 20 buc
  • Carduri de nume: 20 buc
  • Personalizare plic: 25 buc
  • Sigilii ceara: 50 buc

La plicurile speciale comanda minima este de 25 buc. Pentru plicurile standard va vom contacta dupa plasarea comenzii pentru confirmarea stocului.

Nu e nevoie de comanda minima pentru urmatoarele produse: felicitari nepersonalizate, tablouri, invitatii digitale, pachete de activitati, panouri, photo props.

Felicitarile se pot personaliza cu text in interior, fara cost suplimentar, pentru comenzi mai mari de 20 buc. Daca doriti personalizarea felicitarilor cu text pentru comenzi mai mici de 20 buc, se percepe o taxa suplimentara de 20 lei.

Design adaptat

Toate modelele sunt concepute si realizate in Romania de echipa Zizula Cards, ceea ce ne ofera flexibilitate in personalizarea modelelor. Putem folosi orice design de invitatie de pe site-ul zizula pentru a realiza toata gama de printuri pentru eveniment: meniuri, numere de masa, carduri de nume, plicuri de bani, etichete de multumire, panouri de bun venit, panouri cu asezarea la mese etc. Pentru adaptarea modelelor nu se percepe cost suplimentar.

*Pentru modificarea elementelor de design se percepe o taxa suplimentara, in functie de cerinte.

Modalitati de Plata

Plata comenzii se poate efectua: la sediul nostru, ramburs (in cazul coletelor livrate cu firma de curierat) sau on-line cu cardul bancar. 

Produsele personalizate (invitatii, meniuri, diverse printuri personalizate) se platesc integral inainte de productia materialelor.

Daca doriti sa optati pentru plata comenzii prin transfer bancar, aceasta trebuie efectuata cu 2-3 zile inaintea livrarii. Doar atunci cand transferul a fost efectuat cu succes, comanda va fi expediata de la sediul nostru.

 

TRANSPORT

Puteti alege una din cele doua variante:

  • ridicarea personala a comenzii de la sediul nostru (bv. Mihai Viteazul Nr. 28, Ap. 3, Timisoara, Timis);
  • livrarea comenzii prin curier rapid.

Plata coletelor livrate prin firma de curierat va fi suportata de catre client si va fi in valoare de 25 RON.

Daca nu sunteti din tara si doriti livrarea coletului, acest lucru este posibil fie printr-o firma de curierat, fie prin Posta Romana. In acest caz, indiferent de valoarea comenzii, plata transportului se va face la destinatar.