TERMENI SI CONDITII

SCOPUL

Termenii si conditiile generale de vanzare (TCGV) se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre societate prin intermediul magazinului virtual www.zizula.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

In acest TCGV, urmatorii termeni vor insemna:

  • "Cumparator": persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
  • "Vanzator": societate comerciala, avand sediul social Str. ! Decembrie, Nr.94, Ap.1, Timisoara.
  • "Produse si Servicii": orice produs si/sau serviciu care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.
  • "Comanda": un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
  • "Contract": o Comanda confirmata de catre Vanzator.
  • "Drepturi de proprietate Intelectuala" (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
  • "Specificatii": toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.
  • "Bun de tipar": acceptul in scris din partea clientului ca datele cu care urmeaza a fi confectionat sau personalizat produsul comandat sunt conforme si reprezinta clar dorinta acestuia din momentul comenzii. De asemenea in discutiile Cumparator-Vanzator, in subiectele legate de macheta(e), termenii “OK de tipar”, “OK”, “BT”, “Puteti tipari”, “De acord” sunt considerate sinonime ale termenului “Bun de tipar”.

 

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe siteul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
3. TCGV

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.
Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata, iar contractul incheiat atunci cand Vanzatorul confirma verbal (telefonic) data de livrare a comenzii (dupa ce cumparatorul isi exprima in scris Bunul de Tipar) si se emite factura fiscala aferenta.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a comenzii.
Veti fi contactat in cel mai scurt timp de un consultant de vanzari pentru a stabili detalii referitoare la finalizarea acesteia.
Pentru orice detalii suplimentare sau modificari asupra comenzii, nu ezitati sa ne contactati. Programul de lucru al Departamentului Vanzari este de Luni pana Vineri intre orele 10:00 - 18:00.

Vanzatorul nu considera in nici un alt moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

 

VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face numai pe e-mail. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

 

EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

4.1 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

4.2 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul sa fie cat mai bine si real prezent ca si caracteristici.

4.3 Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica "contact". Vor fi excluse din site si pagina de facebook, sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

 

CONFIDENTIABILITATE - PUBLICITATE

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

 

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

 

TERMENE & PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa faca plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.

 

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

 

FACTURARE - PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata vor fi specificate pe mail in termen de maxim 48h. (Veti fi contatatati telefonic sau pe mail de catre departamentul – machetare care va va trimite pe mail machete grafica, valoarea totala a comenzii si termenul de livrare.

Dupa exprimarea acordului de tipar, vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Solicitarea serviciilor de asamblare poate prelungi, dupa caz termenul de executie cu 1 zi lucratoare.

 

LIVRARE & TRANSPORT

Produsele comandate vor fi livrate într-un interval de timp estimat de 2-10 zile lucrătoare, în funcție de natura și disponibilitatea acestora.

Vanzatorul se obliga ca in termenul comunicat pe mail dupa exprimarea acordului de tipar sa expedieze Bunurile si Serviciile comandate prin curier rapid catre Cumparator. Timpul de livrare poate varia în funcție de adresa de livrare și de destinația coletului. În cazul în care comanda trebuie livrată la o adresă care nu este în aria de acoperire a firmei de curier rapid, cumpărătorul se obligă să achite taxele suplimentare de livrare.

Comenzile pot fi, de asemenea, ridicate si de la sediul nostru daca ne solicitati acest lucru.

Transport - Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va asigura livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

 

ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. Orice reclamatie referitoare la conformitatea produselor poate fi reclamata printr-o sesizare scrisa, pe mail, in termen de 48h de la primirea coletului. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile intr-un termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 14 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 14 de zile de la denuntarea unilaterala in scris pe baza formularului de retur completat (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea prealabila a Bunurilor si Serviciilor. Vanzatorul are dreptul daca considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei in vigoare.

 

MARFURI EXCEDENTARE

Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

 

TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, aceste nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Dreptul de propietate al modelelor noi realizare cat si a designului invitatiilor ramane in propietatea Zizula Cards SRL si in cazul in care clientul a platit taxa de prelucrare grafica. 

RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

 

RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.

 

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

 

Nu ne asumam resposabilitatea pentru informatiile referitoare la stocuri primite de la furnizori. In cazul in care un produs apare ca fiind pe stoc, iar dupa preluarea comenzii suntem anuntati de furnizori ca produsul nu mai este pe stoc, acest lucru va fi comunicat clientului. Optiunele oferite clientului sunt:

Dupa comunicarea termenului de punere la dispozitie a produsului care lipseste din stoc, clientul poate opta sa astepte intrarea in stoc a produsului sau daca termenul de intrare in stoc este prea mare sau reprezinta un inconvenient, clientul poate opta pentru un alt produs de pe site.

Valoarea maxima a obligatiilor acestui site fata de clienti in  cazul nelivrarii sau livrarii necorepunzatoare, este egala cu valoarea sumelor incasate de la client pentru produsele respective.

 

MACHETARE

Dupa lansarea comenzii veti primi macheta invitatiei personalizata cu textul si datele trimise de cumparator.

Dupa primirea machetei, textul trebuie citit cu atentie maxima, in special la nume, date si diacritice. Orice modificare doriti sa faceti va fi luata in calcul doar in cazul in care aceasta a fost transmisa in scris inainte de a fi oferit deja un OK de tipar. Puteti face modificari ori de cate ori este nevoie pana cand textul este asa cum va doriti. Cand nu mai sunt modificari de facut ne trimiteti pe mail Bun de Tipar.

Dupa confirmarea bunului de tipar, responsabilitatea vis a vis de corectitudinea textului apartine in exclusivitate clientului!

Personalizarea invitatiilor se face digital, la imprimante cu jet sau laser. Din acest motiv, nu putem tipari cu auriu si argintiu.

 

Care sunt solutiile daca exista vreo greseala de tiparire?

Daca exista o greseala de tiparire din vina noastra  (textul tiparit pe invitatie difera fata de ultima macheta pe care clientul si-a dat acordul de tipar), invitatiile vor fi retiparite pe cheltuiala noastra iar clientul nu va trebui sa mai plateasca nimic.

 

Firma nu poate fi trasa la raspundere pentru realizarea defectuoasa a unei comenzi decat in limita valorii comenzii respective. Acest lucru inseamna fie returnarea sumei achitate, fie refacerea comenzii.  Suma va fi returnata in termen de maxim 14 de zile fie pe card, fie numerar. Suma va fi insa returnata numai cu conditia ca produsele trimise sa se returneze in starea initiala in care au fost primite.

 

Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de catre client, sau daca eroarea exista pe macheta pe care clientul si-a dat “Bunul de Tipar”, acesta va achita suma aferenta noii comenzii inclusiv transportul, daca acesta doreste refacerea comenzii, considerandu-se ca este vorba de o noua comanda, cea in care s-a produs eroarea fiind deja onorata si acoperita de OUG 34/2014, art. 16, lit. C.

 

Invitatiile de pe site-ul nostru sunt produse de serie si nu se pot descompleta. Acest lucru inseamna ca in cazul in care s-a strecurat o greseala pe macheta pe care clientul si-a dat Bunul de Tipar, firma noastra nu poate sa va puna la dispozitie doar cartoanele de scris. Va trebui sa achitati inca o data pretul invitatiei plus tiparirea si transportul, practic nefiind vorba de o refacere a comenzii ci de o comanda noua.

 

CONFIDENTIALITATE

Pentru a va putea procesa comanda, este necesar sa ne furnizati datele personale: nume si prenume, adresa si numar de telefon, email, CNP sau serie si nr de CI pentru facturare.

Aceste informatii vor fi folosite pentru procesarea si personalizarea comenzii, pentru exepeditie si facturare.

 

Accesarea www.zizula.ro inseamna acceptul utilitatorilor sitului ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de noi cu respectarea drepturilor conferite de Legea nr. 667/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrare datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic precum si a Ordonantei nr 34/2014 privind Protectia Consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

 

RETURNAREA PRODUSELOR

Conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014, art.9,  privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Consumatorul are “Dreptul de Retragere”.

Alin.(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16 (Exceptări de la dreptul de retragere), consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile din receptionarii comenzii (OUG 34/2014, art.9 alin (2), lit b) pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. ale OUG 34/2014.

Conform OUG 34/2014, art 16 – Exceptari de la dreptul de retragere, nu se pot returna produsele care se incadreaza in urmatoarele:

a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului ( acesta a oferit Bun de Tipar) şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

b) In cazul produselor personalizate: Consumatorul nu poate denunta unilateral contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate conform OUG 34/2014 art.16, lit.C.

c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (Practic dupa oferirea unui Bun de Tipar sau sinonime reprezentand un consintamant al Consumatorului)

d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente

 

Notificarea se va data, semna si trimite de catre dumneavoastra in scris pe email  sau prin posta la adresa: office@zizula.ro

S.C. ZIZULA CARD  SRL, Timisoara, Bdul. Mihai Viteazu nr. 28, ap.3, jud. Timis

In situatia mentionata mai sus, dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. 

Costurile de retur vor fi suportate de catre dumneavoastra.

Returnarea produselor se va face la urmatoarea adresa:

S.C. ZIZULA CARD  SRL, Bdul. Mihai Viteazu nr. 28, ap.3, jud. Timis

de luni pana vineri, intre orele 10:00-18:00.

S.C.  ZIZULA CARDS SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de maxim 14 de zile de la data denuntarii de catre dumneavoastra a contractului, in cazul in care prevederile de mai sus au fost respectate.

 

LITIGII

In caz de litigiu vom depune toate eforturile pentru a incerca o rezolvare amiabila a neintelegerilor in termen de 30 de zile de la inregistrarea reclamatiei.

In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul de 30 de zile competenta solutionarii reclamatiei va apartine instantei judecatoresti din judetul Timis.

 

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

 

PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numite prevederi nu vor fi aplicate si Partile de vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.