Personalizarea modelului
Continuare comanda
Odata ajuns in cosul de cumparaturi, puteti vizualiza detaliile comenzii dumneavoastra.
Finalizare comanda
Apasati butonul "CONTINUA".
Va multumim! Comanda dumneavoastra a fost inregistrata. Veti primi un e-mail de confirmare cu detaliile comenzii si variante ajutatoare pentru textul invitatiei.
Procesarea comenzii
In cazul in care vom avea nevoie de informatii suplimentare (text, poza etc.) va vom contacta pe e-mail pentru ele.
Urmatorul pas este realizarea unei simulari electronice pentru verificare. Clientul este responsabil de corectitudinea si acuratetea textului invitatiei, de aceea va rugam sa verificati cu atentie textul.
Dupa ce primim bunul de tipar, dureaza aproximativ doua zile pâna primiti produsul final.
Perioada de finalizare a comenzii difera in functie de produsul comandat:
*Perioada de finalizare include realizarea simularii, printarea si livrarea comenzii. Aceasta se calculeaza din momentul in care avem toate informatiile.
Comenzi minime
Pentru produsele ce necesita personalizare, e nevoie de un numar minim de comanda:
La plicurile speciale comanda minima este de 25 buc. Pentru plicurile standard va vom contacta dupa plasarea comenzii pentru confirmarea stocului.
Nu e nevoie de comanda minima pentru urmatoarele produse: felicitari nepersonalizate, tablouri, invitatii digitale, pachete de activitati, panouri, photo props.
Felicitarile se pot personaliza cu text in interior, fara cost suplimentar, pentru comenzi mai mari de 20 buc. Daca doriti personalizarea felicitarilor cu text pentru comenzi mai mici de 20 buc, se percepe o taxa suplimentara de 20 lei.
Design adaptat
Toate modelele sunt concepute si realizate in Romania de echipa Zizula Cards, ceea ce ne ofera flexibilitate in personalizarea modelelor. Putem folosi orice design de invitatie de pe site-ul zizula pentru a realiza toata gama de printuri pentru eveniment: meniuri, numere de masa, carduri de nume, plicuri de bani, etichete de multumire, panouri de bun venit, panouri cu asezarea la mese etc. Pentru adaptarea modelelor nu se percepe cost suplimentar.
*Pentru modificarea elementelor de design se percepe o taxa suplimentara, in functie de cerinte.
Plata comenzii se poate efectua: la sediul nostru, ramburs (in cazul coletelor livrate cu firma de curierat) sau on-line cu cardul bancar.
Produsele personalizate (invitatii, meniuri, diverse printuri personalizate) se platesc integral inainte de productia materialelor.
Daca doriti sa optati pentru plata comenzii prin transfer bancar, aceasta trebuie efectuata cu 2-3 zile inaintea livrarii. Doar atunci cand transferul a fost efectuat cu succes, comanda va fi expediata de la sediul nostru.
Puteti alege una din cele doua variante:
Plata coletelor livrate prin firma de curierat va fi suportata de catre client si va fi in valoare de 25 RON.
Daca nu sunteti din tara si doriti livrarea coletului, acest lucru este posibil fie printr-o firma de curierat, fie prin Posta Romana. In acest caz, indiferent de valoarea comenzii, plata transportului se va face la destinatar.